top of page
Search

Mokestinė klaida, kurią verslas daro šventiniu laikotarpiu...


Metų galas įmonėse dažniausiai yra užbaigiamas šventiniu paminėjimu🥁. Vaišės 🥂 , dovanos 🎁 , geros emocijos 😊 ir puikus laikas. Šventei pasibaigus, įmonės finansų skyriui tenka viską suskaičiuoti ✅ ir žinoma kokios gi Kalėdos jei stebuklai🎅 neaplanko finansų skyriaus, o čia pasirodo keista užgimusi praktika apskaitoje 🙈. Pagal pelno mokesčio įstatymą įmonės vakarėlių sąnaudomis negalima mažinti apmokestinamojo pelno* ir tokiu atveju atskaityti pridėtinės vertės mokesčio nuo vakarėlio pirkimų. Taigi su šiek tiek fantazijos 🌈 įmonės tokias sąnaudas 📦 🎀 „perpakuoja“ 🎁 ir apskaito kaip reprezentacines sąnaudas (tada prarandama nebe 100 %, o 50 % mokestinės naudos). Jei kas nors paklaus (bijom VMI), buvo vakarėlis klientams ir/ar partneriams. Tarkime... gal kartais ir galima „praslysti“ su tokiu paaiškinimu, bet kai įmonės socialiniai tinklai 🎖 ir darbo skelbimai yra pagražinami komunikacija 📢, nuotraukomis 🖼 ir filmuota medžiaga 📽 iš puikios šventės, fantazijai ir interpretacijoms daug vietos nebelieka... 


Taigi, siūlome Naujuosius metus pradėti su nauju požiūriu ir pokyčiais! 🤡 


Sėkmingų Naujųjų metų!!! 🐉 


 

* Išimtis, jei įmonėje yra kolektyvinė sutartis, kurioje tokios išlaidos numatytos.



1 view0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page